Hälsa

Det har bestämts så att matte ska ringa till Elliots veterinär på ondag morgon och försöka få en tid så fort som möjligt för att utesluta att det är något med halsen. Antagligen vill matte också att det tas lite andra prover så att man utesluter att jag har någon annan infektion som gör mig trött och hängig. Fast Igår kväll och idag tills jag lade mig att vila efter spårningen har det varit utmärkt fart på mig, så förhoppningsvis är det inget. Men bäst ändå att matte får stilla sin oro. Om det nu inte är något kan det ju hända att jag blir så här igen (löp, värme etc) och då är det lika bra att hon vet att det är okej så hon slipper jämra sig så mer.

Alltså...jag återkommer med mer info när matte har pratat med vete på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0