Trädgårdsbus

Gårdagen blev mycket bättre än jag hade misstänkt. Okej, det blev ingen tur till Revingen. Men matte skulle hämta en sak som Ann hade handlat och då fick jag leka med Elliot i hans trädgård. Det var så mysigt även om det bara blev en halvtimme för sedan kom myggen och skymningen. Elliot var lite mer intresserad än vanligt av mig och det var ju bara mysigt.

Nu blir det tyvärr inget bus på några veckor (förrän jag är färdig med löperiet) men det känns okej när jag nu ändå fick busa lite igår.

Det som matte hämtade hos Ann var trevligt nog till mig. En häftig bädd, stor och röd med något i som formar sig så att det liksom blir som ett fågelbo när man lägger sig. Mysigt. Fast jag har inte riktigt vant mig ännu så jag sov i biabädden och i mattes säng men jag ska allt undersöka den där rödingen närmare. Vi har en blåing i bilen till Wallander som överlämnas ikväll när vi tränar.

Nä...nu är det vilostund med dagismatte som gäller.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Ooooops,nu tror jag du pratade bredvid mun en stund angående den där fågelbodynan.....hoppas inte nån annan läser.....du vet vem...

2007-08-29 @ 13:36:59
Postat av: Elliot

Glömde att säja tack för gojan=D den e QL!!
Jag pep med den i natt när husse kom från jobbet kl 01.Inte populärt kan jag berätta...sen sov den hos mej i "fågelboet"...passande va?

2007-08-29 @ 13:38:52
Postat av: Lakrits

Oj hoppsan...var det hemligt. Trodde han visste. Nåväl, hoppas han inte läser innan träningen. Sorry.
Bra att gojan har fått ett hem. Tror inte den trivdes bra i bilen. Fågelbo blir ju toppen.

2007-08-29 @ 15:29:11
Postat av: Wallander

Gojan, var det den som MOR höll på att få spel på när vi åkte hem från Bastudden? Hoppas det för gojjor skall vara i fågelbon, inte hänga och dingla i backspegeln. Hoppas att den är snäll mot dig Elliot.

2007-08-29 @ 21:17:32
Postat av: Elliot

Jaaa den e snäll mot mej men så håller jag den ju oxå i ett stadigt grepp över ryggen=)
Så Walle du kan hälsa din Mor att den flaxat framför näsan på henne för sista gången
/E

2007-08-30 @ 18:02:11
Postat av: Lakrits

Ja, jag tyckte också det var lite trist för gojan att hänga där och dingla. Och matte började också få nog av den tror jag. Hon fick ofta ta den åt sidan när hon skulle köra ut för att få fri sikt. Vi får väl se vad som kommer upp istället. Man vet aldrig med matte... I helgen tror jag hon ska försökta sätta på det fina "klistermärket" hon fick av era mattar!

2007-08-30 @ 21:47:12
Postat av: Wallander

Elliot, MOR är informerad om gojjans nya hem, hon tyckte det var himlans bra. Den har definitivt kommmit till rätt hem nu.

2007-08-30 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0