Julen är här...

...men någon frid vet jag inte om vi har ännu. Matte fixar och grejar, dammsugar och ska nog börja packa nu. Hon är klar med alla julklappar och det blev en rejäl hög. Jag drar mig tillbaka och hoppas på att allt som behövs kommer med till Stockholm för nu orkar jag inte vara uppe mer.

Jag fick smaka en del skinka ikväll och det smakade underbart. Tur att skinkan som är kvar ska med på tåget.

Idag fick jag en smaskig tuggpinne i min kalender. Matte fick en jättesöt brosch i form av en hund. Jag tror att bådas våra paket som är kvar får åka med till Stockholm. Jag får nog öppna morgondagens paket på tåget.

Jag rapporterar när jag kommer fram imorgon hur tågresan har varit. Det är säkert mycket folk nu i juletider, kanske flera hundar, katter och allt som kan tänkas åka med.

Julpussar från mig

Kommentarer
Postat av: Elliot

En stor julpuss till dej åxå lilla Lakrits ;D
Hoppas att er tågfärd gick bra och inte var alltför stökig.
Hej då från Elli-totten

2007-12-22 @ 11:35:34
Postat av: Syrran Vicka

Syrran Vicka med flock önskar er båda en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Vill ogärna skriva hundår...det låter lite negativt + att det försvinner så himla många år på en gång -lite dumt! Det gäller ju att ha kul så länge som möjligt...blir det några race i storstan?

puss på er!

2007-12-22 @ 16:17:29
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Stackars din matte som fick hålla på och feja & greja ända in i det sista... men tur att hon blev färdig till slut så att det förhoppningsvis blev några timmars sömn för er tillsammans.

Kom julskinkan med?

pussilillipusspuss

2007-12-22 @ 17:09:00
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0