Tomtenissa

På vägen hem från träningen ikväll köpte matte en tomteluva. Sedan har hon envisats med att jag ska hålla den i munnen medan hon tar kort. Tröttsamt. Men här är ett som blev hyfsat, fast jag är grönögd. Det kanske blir bättre kort när granen är uppe och jag kan fotas vid den tillsammans med paketen. Det här får bli övningsbild.

image242

Det gick ganska bra när vi tränade. Bara jag och Elliot med mattar. Helt släckt när vi kom. Efter en stund kom en hund till men ingen vi kände. Vi gjorde alla moment och jag skötte mig hyfsat fast jag grejade lite med apporten och så gjorde jag en racerrunda för att kolla in Fille när han låg och vilade sig på marken. Men jag var snabbt tillbaka till matte igen så det var inte så farligt. Det var himla trevligt att träffa Elliot fast det var dåligt med pussar för våra mattar höll ögonen på oss hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag har oxå fått sitta modell ikväll, men resultatet visas på min blogg en annan dag närmre jul.

Visst kan det vara lite jobbigt sådant här men resultatet blev riktigt bra tycker jag, som tomtenissa passar du oxå!

Har ni tränat idag, utan mig :-(
Ja ja, men Fille var med så då blev det som det brukar vara, 2 killar & 1 tjej, förutom lite lugnare kanske (han är ju inte lika rymningsbenägen som mig).

För din info så kommer jag förmodligen inte att kommentera dina inlägg på ett par dagar, jag har lovat MOR min att försöka vara bloggfri under de dagar som hon befinner sig i Sthlm (vi får väl se hur det blir med den saken...)

Sköt om dig!

2007-12-12 @ 23:05:33
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Trist att höra att du måste vara avhållsam. Men fyra dagar går ju ganska fort.

Ja, det var synd att du inte kunde komma ikväll men din mor har nog fullt upp för matte sade att hon ska iväg himelens tidigt imorgon.

2007-12-12 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0