Skogstur med Elliot

Jag är helt slut och tassarna skakar när jag ska trycka ner tangenterna men jag måste ändå skriva några rader om skogsturen med Elliot idag. Himla bra att din matte ringde min matte och bestämde att vi skulle ses, sötnos. Jösses vad kul vi hade, sprang och sprang och badade, busade, brottades, pussades. Åhhh. Jag lät Elliot brotta ner mig flera gånger, det var jättemysigt att ligga där och kramas i löven.

Fler såna utflykter, tycker jag. Men nu måste jag vila mig inför kennelträffen imorgon. Men först några bilder från idag.


image4
Här har vi hittat ett fint litet vattendrag och är just på väg ner.


image5
Och här badar vi och har det mysigt.


image7
Det är jag som ligger underst. Elliot gav igen för gammal ost när jag brottade ner honom på Revinge.


image8
Ja...det är fortfarande jag som är underst. Men nästa gång Elliot...

Kommentarer
Postat av: Elliot

Javisst var det kuligt?Vi sprang som galningar,konstigt att vi orkade!Där var väldigt många fina badställen,speciellt dom som luktade sååå gott;).

Måste säja att jag blev förvånad över mej själv som vågade vara så tuff idag.
Ha det bra imorgon o berätta för syrrorona om mej
kramizar från lille E

2007-03-09 @ 18:39:03
Postat av: Wallander

Det syns verkligen att ni haft det urkul tillsammans idag.

2007-03-09 @ 22:53:02
Postat av: Lakrits

Synd att du inte kunde hänga med, Walle. Har du och Elliot härjat så någon gång? Hoppas det kommer tillfällen när vi kan busa ihop.

2007-03-09 @ 23:56:03
Postat av: Wallander

Jag har aldrig fått leka med Elliototten på det viset, men jag hade gärna velat.

Det skulle vara jättekul om vi kunde få ihop det en fin vårdag! Jag är en jäkel på att busa.... jag lovar ni kommer inte att bli besvikna.

2007-03-10 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0