Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Snygging, vad roligt att du också har en egen blogg.....

Hi,hi nu ser det faktiskt ut som jag är den 1:e som kommenterar på din blogg.

Elliototten, du borde tänkt på att ha skrivit kommentaren i första inlägget!!!

Det skall bli jätteroligt att få följa dina dagar också nu.

Tass på dig säger din beundrare nr 2

2007-03-03 @ 22:44:24
Postat av: Elliot

Näääääää,suck.....skit osså
mutter,mutter grmf.....
hur kunde ja vara så korkad....släktdrag igen....
:( E

2007-03-04 @ 12:55:43
Postat av: Lakrits

Ni är ju så välkomna båda två grabbar. Mina favvisar båda två, Inget groff och gräl om mig nu. Vi kan ju ha lajbans allihopa. Tänk bara på när vi var i Malmö ihop och matte gjorde asfaltdykning. Haha, så komiskt. Fast hon var inte så kul efteråt, sur och gnällig.

2007-03-04 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0