Hipp hipp hurra...

...för min Lakrits idag!

Matte skriver. Du sover nu min lilla gullesnutt. Tänk så fort tiden har gått. Det känns inte länge sedan jag stod där med dig i famnen och undrade hur allt skulle bli. Då kände vi inte alls varandra. Och nog för att du har vänt upp och ner på en hel del men jag skulle inte vilja ändra på minsta lilla. Det är helt okej att du fattar de stora besluten i mitt liv som var jag ska bo, jobba etc. Bara jag får ta de små besluten, som att du ska sitta kvar när jag säger det, att du inte ska springa fram till hundar vi möter etc. Det är väl en hyfsat rättvis fördelning, tycker du inte?

Ja, du sover allt gott i din biabädd. När blodpuddingspluttarna åkte in i kylen gav du upp. Men det kommer en ny dag imorgon hjärtat, då ska du få en massa paket, få busa och leka och på kvällen ska jag nog fixa ihop något smaskens åt dig.

Massor med pussar och kramar från din matte som älskar dig så mycket att jag ibland inte vet var jag ska ta vägen (så jag stannar där jag är). Någon pratade om aktier häromdagen och då kom jag fram till att jag är miljardär för jag har massor med kärleksaktier och de är värda mer än några pengar någonsin.

/Matte

Kommentarer
Postat av: Matte

Såklart skickar jag många hälsningar till dina tre syrror, Lakrits. Jag hoppas såklart att de får en mysig födelsedag de också!

2007-05-25 @ 00:06:11
Postat av: Wallander

Jag klämmer i och sjunger (men det är bara hundar som kan höra det). Melodi: Med en enkel tulipan ...
MED EN ENKEL LITEN SÅNG, JAG SÄGER GRATTIS PLING PLONG, ATT DU BLIR 1 ÅR JA ATT DU BLIR 1 ÅR DET FÅR MAN INTE MISSA!
HIPP HIPP HURRA till den snyggaste flatte-tjejen jag känner.
Du har en stor plats i mitt hjärta, men det tror jag att du redan vet.
Ps. Hälsa din matte och säg att det var väldigt fina ord hon skrivit i detta inlägg.
Ps 2. MOR hälsar också & grattar

2007-05-25 @ 00:20:32
Postat av: Vicka

GRATTIS SYRRAN PÅ FÖDELSEDAGEN! MATTE VAR SÅ LEDSEN NYSS, FÖR ATT HON INTE FICK IGÅNG DATORN OCH KUNDE FIXA MED HEMSIDAN...MEN NU HAR DET LÖST SIG -VILKEN TUR -FÖR DU KAN KOLLA IN VILKEN GODSAK DU HADE KUNNAT FÅ SMAKA OM DU BODDE HÄR...!!
PUSS PÅ DIG OCH HA EN RIKTIGT BRA FÖDELSEDAG!
VICKA M FLOCK

2007-05-25 @ 11:16:15
Postat av: Elliot

GRATTTTISSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!På 1årsdagen Lakrits!
Jag gillar ju oxå dej väldigt mycket precis som Walle men kanske på ett annorlunda sätt nämligen att busa med o springa som f-n å de är ju inte så dumt eller hur?
Vilken lycko-hund du är med en matte som skriver så fint till/om dej ;)

2007-05-25 @ 11:50:33
Postat av: Mattes medicinsyster

Här kommer ännu ett stort GRATTIS Laktits. Vem vet, kanske blir det en telefonsång också senare i kväll. Verkar blir rena presentfesten för dig. Hip, hipp hurra!!!
Puss och kram!

2007-05-25 @ 15:35:03
Postat av: Zappy

Grattis, Lakrits! Hoppas du gillar den lilla presenten. Du har lika mycket tur som jag som har en matte som älskar dig så mycket. Visst är det mysigt med sådana gosiga mattar! Ha en fortsatt fin födelsedag! Massor av pussar från lilla mig.

2007-05-25 @ 17:14:12
Postat av: Vira

Jag stämmer också in i hyllningarna till dig! Ett jättestort grattis och tänk så härligt att din matte valde just dig! Hon älskar dig verkligen!!
Jag har ett paket som du ska få så snart vi träffas. Hoppas det inte dröjer för länge. Imorgon ska min matte och jag på jaktträning, egentligen skulle matte titta på ett apporteringsprov först men måste tyvärr hämta smoking till lillhusse som ska på studentbal snart. Ha en riktigt bra födelsedag önskar jag. Funny och min matte.

2007-05-25 @ 17:42:17
Postat av: Lakrits

Tack så mycket för gratulationer. Vira, jag hoppas vi kommer till träningen på tisdag men du kanske har annat för dig då. Nåväl...vi ses så småningom. Kul att få en present lite i efterskott när man tänker tillbaka och önskar att det var födelsedag igen för att det var så kul.
Du Vicka-syrran...fick ni verkligen äta den där tårtan? Jag har nämligen sett tvåbeningar äta sådan men aldrig trott att det var till oss fyrbeningar. Vilken lycka i så fall. Fast min tårta var inte dum den heller.
Vilken gullig sång Walle, den ska jag komma ihåg och nynna på när födelsedagen känns långt borta. Men det kommer väl fler födelsedagar. Kanske inte lika exklusiva som den här men matte är en påhittig typ så jag litar på att det ändå händer något.
Jättemånga pussar till alla!

2007-05-25 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0