Piggelin

Idag har jag varit alldeles superpigg. Flängt hit och dit när matte och jag har varit på promenad. Hon säger att hon har fått sin vildhund tillbaka och hon verkar nöjd över det. Jag har inte varit så här sedan innan jag löpte säger matte. Själv mår jag prima och jag har ätit upp maten idag om än med lite leverpastejtillsats. Härligt härligt. Imorgon ska vi en sväng till Kullaberg om jag har förstått saken rätt. Det blir spännande! Framför allt mysigt att göra utflykt med matte som har turen att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad roligt att läsa att du piggnat till riktigt ordentligt!

Jag hoppas att ni får en fin & mysig dag tillsammans.

Tyvärr tillhör min MOR inte dem lyckligt lottade som får vara lediga imorgon. Men jag klarar mig bra med FAR & LILLMATTE också.

2007-05-18 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0