1½ år

Ja, idag är det 1½ år sedan jag kom till världen. Det är ju inte som födelsedag men lite har jag ändå firats och det tycker jag är jättekul. Av matte fick jag ett jättegulligt litet får med riktig ull . Det heter Fluff. Av Elliot fick jag struts och av Wallander ett fint paket med en lyxig tuggring i. Och så fick jag stekt falukorv av matte vilket var toppen. Jag har även fått lite annat gottis idag och nu är jag mätt och belåten.

Imorgon är en helt vanlig dag och nu dröjer det hela ett halvår innan jag fyller "helår". Det känns länge.

Matte fick faktiskt också present idag av Ann. Ett häftigt koppel som verkligen syns i mörkret och en hundkalender. Jättebra grejor tyckte matte så det får du hälsa din matte Elliot.

Kommentarer
Postat av: sandra

Stort Grattis på din födelsedag! Hoppas du fått många goda presenter! =)

2007-11-25 @ 23:12:11
URL: http://sandravarnamnet.blogg.se
Postat av: Wallander

Du Lakrits, det blev lite väl snålt med pussarna från mig idag. Tänkte du på det att vi inte knappt fick hälsa... jag satt i buren när du skulle ut och spåra och du likaså när jag skulle ut, dock var jag framme och fick känna din underbara doft lite grann.

Kul att du gillade din tuggring, märkte du att den smakade bacon?

2007-11-25 @ 23:58:28
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Ha ha, vet du vad jag gjorde förresten hemma hos mig idag med din present? När din matte fått din present så la hon det i IKEA-bagen, vilket jag uppmärksammade. Jag tog det lilla tuggbenet jag fick av Ann och så bytade jag helt enkelt ut det mot ditt paket, tyvärr eller vilken tur att 2-beningarna upptäckte detta innan det var försent. Det hade inte sett snyggt ut om jag börjat tugga på din present, men det luktade så förbaskat gott... bacon, Mm....

2007-11-26 @ 00:17:45
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Elliot

Vilket bus vi hade igår va?Jag sprang minsann ifrån en bit av pälsen på mitt ena framben...örk..äckligt va?Så nu lyser där alldeles vitt=( men iofs så kan det vara värt det hihi!
puss&kram från E

ps.hälsa din snälla matte o tacka för den jättefina och STORA adventskalendern.De ska bli kul =) för jag hade ingen förra året.
Matte hälsar o tackar för att vi använda alla hennes fina pysselgrejor.

2007-11-26 @ 14:37:10
Postat av: Lakrits

Nä fy vad oturligt med ditt framben. Hoppas verkligen du inte har ont av det. Vi var ganska vilda när vi sprang inne bland träden och grenarna. Kanske lite väl...men kuligt var det.

2007-11-26 @ 17:06:38
Postat av: Lakrits

Förresten Walle, jag tyckte tuggringen var jättegod och det är klart jag märkte att den smakade bacon. Min näsa är det inget fel på!

2007-11-26 @ 17:09:00
Postat av: Elliot

Nä det gör inte ont precis fast de e en ganska stor bit som är borta.Konstigt är det i varje fall för där finns inte något sår utan bara sådär du vet som kaninskinnen ser ut på insidan lixom....äh...fattade du nåt?

2007-11-26 @ 19:43:46
Postat av: Wallander

Det verkar ha gått lite väl vilt till tycker jag, ni måste vara lite mer rädda om varann...

2007-11-26 @ 22:09:01
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Låter otäckt Elliot. Jag kan inte erindra mig att jag har sett den där biten som saknas. Den har i alla fall INTE varit i min mun. Kanske sitter den på en gren därute. Vill du jag ska försöka hitta den så att vi kan limma dit den igen?

2007-11-26 @ 22:42:24
Postat av: Elliot

Ja tack de hade varit bussigt=)
Bara det inte är för mycket besvär hihi!!!

2007-11-27 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0