Återhämtning

Ja, idag har jag mest vilat mig och hämtat krafter. Helgen var ansträngande minst sagt. Men trevligt var det.

Självklart var vi ute när matte kom hem men utöver det har det inte hänt så mycket. Matte har pysslat med sitt och jag har vilat. Skönt. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll för jag tror att det är bra för både matte och mig.

Min adventskalender är inte klar än men än är det inte dags att öppna första paketet så jag stressar inte matte. Tror att hon fixar det om inte ikväll så imorgon eller onsdag, lite beroende på vilken kväll vi ska iväg och träna.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad glader jag bliver när jag läser att ni båda tagit det lilla lugna idag. Jag tror att ni verkligen behövde det och ibland bara måste man ladda om batterierna lite.

2007-11-26 @ 22:20:39
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Naken

Visst är det spännande med en adventskalender. Får inte heller öppna min än men snart är det nog dax ;)

2007-11-27 @ 19:01:28
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0