Bilder från i söndags

Vi har fått massor av trevliga bilder på mailen. Det var ju Frida, Wallanders Lillmatte som fotade så mycket i söndags att minneskortet  i kameran blev alldeles fullt. Jättetrevligt att du var med Frida. Matte har utlovat torgvantar till dig så att du inte ska behöva frysa om fingrarna nästa gång du är med.  

Här är lite bilder på mig och faktiskt även två där matte är med. Inte illa av Frida att få med henne på bild...

201783-222
Full fräs...

201783-224
Matte påvisar hur jag ska göra...

201783-221
Skutt över bäcken...

201783-220
Stolt svansföring...


201783-223
Denna eviga väntan...

201783-225
Jag tog duvan!!!


Kommentarer
Postat av: Elliot

hahahaha!!!Du ser galet kul ut på den tredje bilden..nästan som om du tvärnitar inför hoppet.
Men det var ju väldigt trevligt att Frida lyckades fånga oss båda på bild när vi ser så välartade ut som på nästa sista bilden....de e ju lixom inte så ofta de händer eller hur?

2007-11-08 @ 21:04:47
Postat av: Lakrits

Jag vet, jag tyckte också den tredje bilden såg himla rolig ut och att vi såg välartade ut på näst sista. Undra om det var några bilder som sorterades bort på mig och matte när matte såg sur och grinig ut och jag hade min spiralfjäder i rumpan och inte kunde sitta stilla. De kanske inte gick igenom e-post filtret.

2007-11-08 @ 21:38:04
Postat av: Wallander

Jag tycker ni (nästan) alltid är välartade.
Om ni tvunget vill veta... så ja, en del bilder har faktiskt bortsorterats av lite olika anledningar. Margareta kommer att få 2 cd-skivor fulladdade med alla bilder när vi skall träffas nästa gång, är ni snälla så kan ni säkert få låna dessa :-)

2007-11-08 @ 22:49:02
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Åh nej säger matte och befarar att det finns bilder på oss som helst inte ska komma till allmän kännedom. Jag bryr mig nog inte så mycket, det är mest matte som ser sur ut ibland. Själv försöker jag alltid hålla humöret uppe

2007-11-08 @ 22:58:23
Postat av: Wallander

Glömde att säga: det där viltet som man skall ta i munnen där fjädrar lossnar och pälshår fastnar på tungan och som är lite läskigt, man vänjer sig jag lovar. Jag tyckte inte alls det var lika läskigt denna andra gång som första. Och du som snart kommer att ha halva frysen fylld med vilt kommer snart inte ens fundera över att du varit lite tveksam.

2007-11-08 @ 22:58:54
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Elliot

Föredrar att få fjädrar i munnen i stället för päls faktiskt....de enda pälsarna jag inte har så mycket emot är 1:min egen,2:mina katters...för dom e så gulliga pppuuurrrrrrrrrr.....

2007-11-09 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0