Snörvligt

Det verkar som om matte har blivit förkyld. Hon snörvlar lite och ser hängögd och trött ut. Hon säger att det har varit på gång hela helgen. Dumt. Men trots det gick vi en lång runda, delvis i mörker (matte har pannlampa) när hon kom hem. Får ser hur hon artar sig i veckan om det blir någon träning eller om hon är helt ur form. Men hon måste tydligen i skolan, tyvärr kan hon inte stanna hemma hos mig och vila. Jag får försöka locka henne i säng tidigt.

För övrigt har det varit en trevlig dag. Knappen och jag har ätit märgben och jag har hjälpt till att rensa ogräs. Sedan har jag faktiskt ätit upp båda mina matportioner. Matte säger att jag är precis som vanligt igen och det låter ju bra.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Himla otur med din matte, hon tålde kanske inte all apporteringsväntan i söndags. Hoppas hon kryar på sig snabbt.

Skönt att du åter är du oxå!

2007-11-06 @ 22:59:24
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0