Ändrade träningsplaner

Matte kom från jobbet, hämtade upp mig, vi gick en superkort tur och sedan bar det av mot Lomma. Strax innan Staffanstorp ringde Elliots matte på mattes mobil. Hon rapporterade att det var någon slags aktiviteter på klubben i Lomma och att det inte alls gick att träna där idag. Eftersom varken matte eller Ann ville vara med på lekar och annat som det skulle vara så vände Ann och kom tillbaka till Staffanstorp. I väntan på dem körde jag och matte till jätterastgården och inom kort dök Ann och Ellioten upp. Då insåg jag att jag och Elliot skulle få busa o springa. Och oj vad vi sprang. Elliot mest och fortast men även jag fast jag gillar ju också att lurpassa. Och så brottas. Idag fick Elliot brotta ner mig mest hela tiden för jag tycker det är så mysigt. Han försökte minsann låta lite farlig också men det tror jag inte på för en endaste sekund.

Jag tycker det här var ett skitbra alternativ till träning i Lomma. Tror att Elliot håller med. Efter leken blev det inte fullt lika kul för mattarna handlade på City Gross och jag och Elliot fick vänta i bilarna. Tröstar mig dock med att matte handlade en del till mig. Fast de där "nya" och dyrare baconbitarna var inte alls lika goda som Willys. Det var ett dåligt köp av matte men levern, köttbullarna och märgbenen var desto bättre.

En lite dum sak ikväll var att mitt blinkhalsband gick sönder igen. Det ska lämnas till dagishusse för lagning. Får se om det går att fixa. 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Ändrade planer... ja det kan man verkligen säga att det blev för er... men positiva sådana.

Jag tror bara Elliot fått något i halsen, han kan väl inte låta farlig?

Vilken otur med blinkhalsbanden, dom verkar inte vara så hållbara. Går det inte att reklamera?

2007-10-31 @ 23:52:47
Postat av: Lakrits

Vet inte om matte orkar reklamera. Får ser hur det går...

Synd att inte se dig ikväll Walle, förstod också att din mor inte mår bra och det är verkligen trist. Du får hjälpa henne så gott du kan och säg för allt i världen till om det är något jag eller matt kan bistå med. Jag kan ju till exempel hjälpa till med att rasta dig :)) Vad tror du om det?

2007-11-01 @ 00:24:03
Postat av: Elliot

det där blinket var mest skit=( synd att ni oxå blev lurade att köpa ett sådant.
Mitt blinkar bara till hälften...det var därför jag morrade=)

2007-11-01 @ 10:16:26
Postat av: Lakrits

Det går att fixa halsbandet enligt matte men det går sönder igen på samma ställe. Äsch, det spelar ingen roll säger matte, grejor går sönder sånt är livet. Vi köpte ett annat som fick stanna i Stockholm som verkar hålla bättre. Fast det syntes inte riktigt lika mycket.

Tycker det är lite kul att du morrar för då kan inte matte klaga på att jag är busig och bestämmig. Då kan jag också få morra ibland så är det jämt. Hihi.

2007-11-01 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0