Bilder från i lördags

Här kommer bilder. Kennelmamma Renée var duktig med kameran, det är hon som har tagit alla bilderna som jag har tjuvat från kennelns hemsida. Några har jag fixat med lite och delat på, därför ser de annorlunda ut.

image200
Vatten vatten vatten...




image204
Här väntar vi medan det läggs ut fält.



image205
Sökarbete för min del...



image212

Matte och jag snackar om kaninen...



image207
Här är min ena syrra Fika med sin matte Viveca. Det var dem vi åkte med från Halmstad.


image208
Här är syrran Salsa med sin husse.

Tyvärr finns inte Vicka med på bild, antagligen för att Renée hade henne i snöret hela tiden när hon fotade så hon kom inte med på bild. Men jag och matte är glad åt bilderna på oss för de blev bra tycker vi.

Kommentarer
Postat av: elliot

Du ser toppen ut på bilderna=D
Nästan som en fullfjädrad(fast utan fjädrar)jakthunds-hund ;)

2007-10-16 @ 10:16:11
Postat av: Wallander

Vad kul att det togs så mycket bilder. Tänk att sedan kunna sitta & titta & minnas tillbaka på det roliga.

2007-10-16 @ 19:43:26
Postat av: Veronica

Åhhh jag älskar Flat's. Skulle gärna ha en om jag hade tid. Men har ju tyvärr inte det. Lyckost du är :) ha det gott!

2008-05-14 @ 23:57:25
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Elliot

så fina bilder!å tänk vilken lycka:FLERA STYCKEN LAKRITSAR!!!

2011-03-22 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0