Heja matte

Imorgon klockan tio ska matte på intervju. Hon vill gärna ha jobbet så håll alla tassar, tummar och tår för henne!

Vi ska lägga oss alldeles strax för matte känner sig lite krasslig. Hoppas hon kan sova sig pigg.

Det dumma är att hon nog inte får veta på en gång om hon får jobbet eller inte. Men har hon varit där kan hon ju inte göra mer sedan. Synd inte jag får följa med, jag kanske hade kunnat charma "domaren". Vet inte hur det går till på en intervju, är glad att jag slipper faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Sella och resten av flocken

VI HÅLLER ALLA TASSAR OCH TUMMAR IDAG FÖR MARIE PÅ JOBBINTERVJUN.
Kram från oss alla

2007-10-15 @ 10:46:39
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Matte

Tack för allt stöd. Intervjun kändes bra, nu kan jag inte göra mer så nu är det inte lönt att tänka så mycket tills man får besked. Jag lyckades handla en frysbox på vägen hem så nu får vi plats med vilt, blod, klövar, märgben och annat. Det började bli trångt...

2007-10-15 @ 15:01:39
Postat av: Wallander

Då fortsätter vi att hålla tassar & tummar ett tag till.

Lakrits, du är då en lyckligt lottad tjej, tänk att dessutom få ha en egen frysbox, med plats för allt som tillhör det roliga, spår/apportering/godsaker. Ps. Glöm inte att alltid se till att locket ligger på ordentligt, så att ingenting blir förstört (det är väldigt viktiga saker som skall förvaras där i).

2007-10-15 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0