svårvaccinerad

Det var med dyster min som matte läste brevet med svar om mina antikroppar mot rabies. De är nämligen för få. Så eländigt för det innebär att jag måste få en ny spruta, få tagit ett nytt blodprov och så kostar det matte en massa pengar. Fånigt. Jag tycker ärligt talat det var ganska onödigt att dra igång det här från början. Jag vill inte åka utomlands, trivs bra inom Svea Rikes gränser. Förresten får jag ju åka till Norge också utan att vaccineras. Jaja...nu blir det väl en spruta till i vilket fall för har vi satt igång det hela kan vi ju lika gärna fullfölja. Men vem vet, det kanske inte fungerar nästa gång heller. Jag kanske är ovaccinerbar mot rabies. Men då får jag väl vara det, vad kan man göra? Man är ju som man är.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilken osis att du måste göra om det hela igen. Men nästa gång får du allt se till att din kropp ser till att bilda dom där anti-sakerna... vilket säkert oxå kommer att ske.

2007-10-05 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0