Nybadad och trött

Jag känner mig lite sliten efter dagen. Dagispersonalen har varit väldigt aktiv och jag fick också åka med dem till Malmö för de skulle hälsa på en snäll gammal dam som är dagismattes moster. I alla fall ville jag inte alls hoppa in i bilen så jag blev inbaxad helt enkelt. Tyckte det var lite taskigt. Jag gillar inte den bilen för jag fick åka så långt i den till och från fjällen. Sedan är inte min vanliga bur i den heller utan en "reservbur". Jag gillar min vanliga bur mycket bättre för där har jag leksak, kudde, tuggben och vattenskål.

Nåväl, det var trevligt att hälsa på Göta i alla fall. Men när vi kom hem insåg jag att jag knappt hade sovit något på hela dagen även om jag hade vilat lite. Men det hjälptes inte för sedan kom matte från jobbet och då gick det inte att vila. Vi tränade en väldigt kort stund men matte konstaterade rätt snabbt att jag var för trött. Så vi gick en skön runda istället.

Ikväll har jag sedan blivit badad. Det var inte alls kul, särskilt inte när jag blev blötad på huvudet och runt öronen. Men jag står ut med det i alla fall. Nu håller jag på att torka och får inte gå ut. Men men...det är gjort i alla fall och nu kan jag leka igen med mina kompisar. Ser fram emot imorgon för tydligen ska vi till Malmö och träffa Wallander och hans matte. Det gillar jag!

Det var allt för nu. Måste nog sova.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

ojojoj...jag har punkfrissa säger matte. Fluffig till tusen. Tur vi inte ska på något skönhetstjafs nu för pälsen behöver släta till sig igen.

2007-09-22 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0