Trött träning

Jag var faktiskt trött ikväll när vi hade lydnadskurs. Det var ingen riktig fart i mig sade matte när vi åkte hem. Men jag gjorde inget fel eller så, jag var bara lite dämpad. Fast jag fräste iväg en gång mot Wallander när han drog till ryggsäcken för han ville hämta apporten. Men jag stannade när matte kom sättandes för att hämta tillbaka mig och jag följde snällt med henne så allt återställdes ganska snabbt.

Matte var också trött ikväll. Det kan helt enkelt bero på att vi sov uruselt. Matte vände och vred sig, vaknade en massa gånger och kvart över två trodde hon det var morgon och uppstigning. Ja ni kan ju tänka er hur det blir för mig då. Till slut fick jag henne lugn genom att visa magen och då somnade hon när hon kliade mig.

Imorgon blir det extra tidigt. Mitt i natten faktiskt. Halv fem för matte ska vara hos tandläkaren klockan sju. Tur det inte är så varje dag. Jag är ju medvetslös nästan. Tur att dagismatte gillar morgontupplurer. Sedan ska matte till ögondoktorn på eftermiddagen. Mycket undersökningar imorgon. Jag håller tassarna att allt går som matte vill.

Här är förresten en profilbild från igår som jag glömde lägga upp. Det sägs att jag är lik Mamsen. Det tycker jag låter bra för jag gillar Mamsen och har henne som förebild.

image399

Och med det önskar jag en god natt!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Du är ju riktigt snygg även i profil!!!

Ledsen att jag inte hängde på dig då vi hade chansen att ta oss en sväng om, men just då hade jag bara apporten i åtanke.

Hoppas att allt gått bra för din matte idag.

2008-04-15 @ 18:52:45
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0