Vaccinationsbesked

Matte fick telefonsamtal från Bruksgården där vi var och tog blodprov för snart två veckor sedan. Det var glädjande nyheter därifrån, nämligen att jag hade godkänd antikroppshalt mot rabies. Jag låg till och med långt över. Så nu ska matte bara hämta mitt pass där men det är ju ingen brådska för jag ska inte åka någonstans ännu. Men himmel vilken tur att det äntligen blev resultat av alla sprutor. Nu ska jag ha om ett år igen. Men innan dess ska jag ha min vanliga vaccination. Det är ju inte klokt så mycket vaccin de trattar i mig. Men matte vet bäst.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Så bra att vaccinet äntligen utförde vad det var avsett att det skulle utföra.

Förresten pussa lite extra på dagishusse från mig oxå, ryktet gick om att han fyller år idag.

2008-04-21 @ 22:23:13
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Ja det var väl en jädrans tur efter alla sprutor. Fyra stycken. Rena nåldynan är man ju efter det.

2008-04-21 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0