Semester!!!

Idag går Matte på semester. I tre veckor ska hon vara ledig. Fattar ni alltså vad skönt. Tre veckor när jag får rå om Matte hela dygnet och vi inte behöver stiga upp så förfärligt tidigt. Semester med Wallander och Yster. Påhälsning hos Yster, myspys på Bastudden. Träning, lek och vila i lagom blandning. Jag nyper mig lite i tassen då och då för att verkligen vara säker på att det är sant. Hurra hurra hurra! Nu måste jag ser till så att det blir packat. Matte bara drullar runt. Men jag kan förstå henne att hon är trött för vi var uppe jätte jätte tidigt.

Imorgon bär det av till Stockholm och Yster. Vi hämtar Wallander på förmiddagen och efter lunch rullar bilen iväg. Jag kommer självklart att rapportera och även Wallander får ju uppdatera sin blogg från vår dator.


Kommentarer
Postat av: Wallander

JIIIPPPIIIEEE! Snart, snart, oj vad jag längtar tills imorgon och nästa dag och nästa dag och nästa dag, ja till alla dagar vi skall få vara tillsammans, gud vad vi skall ha det kul alltså!



Aj då, en sak har jag nog glömt att berätta, jag är ganska morgonpigg av mig, men jag lovar, jag skall göra mitt bästa, dvs försöka sova så länge ni sover.



See you tomorrow...

2008-08-07 @ 00:02:11
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0