Semesterdag

Nu känns det verkligen att det är semester. Sovmorgon (fast en fluga väckte Matte halv sex men vi somnade om sedan), träning lite när som under dagen. Promenader när det passar, lite pyssel med allt möjigt. Matte är på sorteringshumör. Tur man går säker, jag kommer inte att sorteras bort i alla fall. Ikväll har Matte druckit en massa vitt vin och nu är hon lite bluddrig i huvudet säger hon. Som det kan bli när det är semester. Men imorgon duger det inte med vindrickande för då sätter apporteringskursen igång. Bäst vi skärper till oss. På torsdag kommer Pinnen, på fredag ska vi träffa kompis till Matte, på lördag är det fest som Mattes föräldrar ordnar med kräftskiva. Jag ser fram emot Pinnens ankomst. Hon ska hjälpa till med att sätta bomärke på min ö och det tycker jag är toppen.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Den som ändå fortfarande hade fått ha semester :-( vi har det inte längre och därför har det inte orkats med någon träning hitintills denna vecka. Men precis som för er så startar kursusen imorgon. Jag har fått stränga förhållningsregler av MOR, bara så att du vet!



Ses på kvällskvisten imorgon. MOR hälsar att du skall påminna din matte om att ta fika med sig.

2008-08-20 @ 00:33:56
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Yvonne Macsdotter

Hej Vännen,

Måste gå in och kika vad ni håller på med. Vin, kräftskiva jaja tackar ja !!!!!!!! Sus och dus

Saknar dig jättemycket. Åker till Mallis på fredag. Badrummet fortfarande inte klart bor i kappsäck inte så kul.

Sköt om er och ha en fortsatt trevlig semester. När du kommer tillbaka skall vi kolla leverstatus.

Kram

Vonsan

2008-08-20 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0