På återseende allra käraste Yster

Du kom den tjugotredje som en orkan

Idag blev du hämtad tillbaka till stan

Jag kände mig allt lite tung och dyster

När vi skulle säga farväl kära Yster

Fast vi vet du kommer tillbaka en dag

Vi väntar ivrigt både Matte och jag

För med dig blir tiden aldrig lång

Huset fylls med spel och med sång

Det pratas om både ditten och datten

Ofta är det liv tills långt in på natten

Men staden kallar du har mycket att fixa

Jobb att göra och låtar att mixa

Vi hoppas du har haft en bra visit

Och att du snart vill tillbaka hit


Kommentarer
Postat av: Wallander

Så fiiiiiiiiiiiiiint!

Jag förstår att det blir tomt för både dig & matte nu när Yster åkt tillbaka till hufvudstaden.



Nästa gång får ni filma alla hyss som dom där syrrorna har för sig långt in på natten och så får ni ta fram filmen när längtan blir för stor.

2008-12-29 @ 23:50:20
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Åååå vad vackert. Nu faller det stora krodiltårar. Mitt hjärta är så känsligt nuförtiden. Mina kära kära käraste, fina små flockmedlemmar. Jag kommer snart till er. Vad sanningsenlig och melankolisk texten är. Å du lilla Lacki, jag måste säga att det är okej att du är flatterist ibland för du varvar ju den med din fantastiska retorik. Var har du lärt dig att skriva så fint? Var har du pluggat?

Faktiskt så kommer jag till er den 28 februari på kvällen och stannar till den 2 mars kl 11:00 då jag flaxar tillbaka till stan.

2009-01-13 @ 01:07:50
URL: http://vilhunden.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0