Skakig morgon

Som så många andra vaknade både Matte och jag i morse vid sjugo över sex. Hela sängen ryste till ocvh det mullrade dovt. Jag flög ur sängen och gav skall för full hals. Vem som än gör så med vårt hus ska få veta att jag är missnöjd. Strax kom Matte upp och lugnade mig. Efteråt förkladade hon för mig att det nog var jorden som rörde lite på sig. Det låter konstigt i mina öron. Jorden är ju där den är. Jag hoppas verkligne inte det här är något som tänker fortsätta för jag trivs inte med att bli väckt så.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag njöt, det kändes som om jag fick lite massage... men då skriker MOR & FAR att jag skall sluta att fnatta mig... jag gjorde ingenting och ändå får jag skullen. Hm, 2-beningar är allt konstiga ibland!

2008-12-17 @ 11:10:12
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0