Snyltgäster

Jag är ganska övertygad att det bor någon under vår lilla stuga som står på tomten. Vet dock inte riktigt vad än men denna någon (eller kanske är det flera?) betalar inte hyra. Jag känner att det är min plikt som hund i huset att undersöka detta närmare. Det första man måste göra är ju att titta efter...


Hallå där...


Kom ut och gör upp räkningen!

Tyvärr kom ingen och jag såg inte heller skymten av någon. Men jag ger mig inte. I värsta fall får jag be Wallander komma och hjälpa mig med fallet.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad spännande... behöver du hjälp så står jag så klart till förfogande!



Under huset kanske en blivande trädgårdskompis gömmer sig :-)

2008-12-08 @ 07:41:15
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0