Träning återupptagen

Hurra!!! Både igår och idag har vi tränat lite grann. Igår fick jag hämta dummiear och idag körde vi lite lydnad. Vilken lycka efter en månads paus. Jag gillar inte paus, jag vill ha fräs jämt men Matte har ju varit helt ur form. Nu börjar hon bli sitt vanliga jag igen. Det tycker jag är toppen. Äntligen får man bli lite trött i huvudet också. Nu hoppas jag på en fartfylld jul. Syster Yster kommer ju och bor hos oss också, då brukar det bli lajbans. Medicinpinnen kommer också men hon bor nog hos Mattes föräldrar. De får fördela graserna helt enkelt.

Imorgon ska vi till Wallander och Helene. Då ska vi lämna våra julklappar så jag måste se om så att allt blir rätt med det nu.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad skönt att din matte börjar bli sig lik och att du fått lite stimulansträning igen.



Jag behöver nog oxå stimuleras lite...



Skall bli roligt att ses imorgon och ha lite myspys tillsammans.

2008-12-19 @ 23:26:32
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0