Gladare tongångar

Hurra. Det är fredag kväll. Matte är ledig i fyra dagar. Imorgon ska vi spåra och sedan åka till Stockholm. Idag fick matte brev med en massa bilder i på ett usb minne från en kompis i Stockholm. Där är massor med bilder på mig som valp. Jättekul tyckte matte.

När matte kom från jobbet hade hon också kasse från djuraffär med sig. Där var ny mat till mig. Spännande. Ska jag slippa mina gamla kulor? Orijen har jag hört att det nya heter som ska testas. Och så fanns det lite godis såklart i påsen men inte så mycket för det är inget bra sortiment på den butiken.

Det blir tyvärr en tidig morgon trots att det är lördag och det är spårandet som startar kl nio då vi ska vara på plats och det är ju en bit att köra. Alltså bäst att lägga sig nu.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hoppas att du kommer att gilla ditt nya foder bättre än ditt gamla. Min MOR vågar inte låta mig pröva något nytt eftersom att min mage nu är så bra så bra.

2008-03-01 @ 13:16:39
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0