Grattis!!!

Idag fyller en av mina absoluta favoriter år nämligen Dagismatte. Hon är världens bästa Dagismatte tycker jag för hon gör så mycket roligt för mig och är så snäll. Hon lagar mat till mig, tar ut mig på promenader, leker med mig, gör paket till mig, slappar med mig på soffan och en massa annat mysigt och kul. Till våren hoppas jag på mycket lajbans i trädgården när hon ska plantera där.

Så här såg Dagismattes tårta ut.

image343
Mums. Tyvärr var det inte till mig men jag fick lite andra godsaker så jag var inte lottlös.

Kommentarer
Postat av: Mattes medicinsyster

Vad god tårtan ser ut. Hoppas att ni kunde ha en trevlig stund tillsammans när ni åt den. Ge dagismatte en puss från mig. Har pratat med henne men jag kan ju tyvärr inte träffa henne just nu.

2008-02-23 @ 22:26:41
Postat av: Wallander

Du måste ha världens bästa dagismatte. Jag hoppas att hon fick många extra pussar av dig & Knappen idag. Om hon fortfarande är vaken, kan du väl gå och ge henne en födelsedagspuss från mig oxå.

2008-02-23 @ 23:13:08
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Ja hon fick pussar och presenter. Av matte och mig fick hon bland annat en mycket starkare pannlampa så att hon kan hänga med på kvällsturerna utan snubbelrisk.

2008-02-24 @ 00:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0