Tja...

...det kunde väl gått bättre ikväll på träningen.

Matte var jättetrött och stressad och hann bara hämta upp mig och så körde vi direkt till Lomma. Hon hade dock ringt och förvarnat dagismatte om förseningen så jag fick en extra runda. Men ändå...både matte och jag var ur fokus när vi kom till Lomma. Jag var flängig, matte var grinig. Så fortsatte det. Jag smet och kollade in Zico lite närmare, en trevlig flatte som jag aldrig har fått hälsa på ordentligt. Matte var inte glad men ändå inte tokarg. Tja, så fortsatte det ungefär. Jag blev anklagad för att vara disträ men jag tyckte att matte var frånvarande. Nåväl, de flesta moment (gjorde ej hopp pga mitt ben) gick väl hyfsat men jag var väl lite ouppmärksam. Men på vägen hem så sade matte också att hon inte kände sig i form hon heller. Vi hoppas på en bättre dag imorgon fast då blir det ingen lydnad. Men kanske något annat. Vem vet.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Man kan inte alltid vara på "topp". Vissa dagar är roligare än andra, så är det bara. Jag tyckte det var lite tryckt stämning och då kanske träningen blev lite därefter. Jag fick arbetsnamnet "Speedy Gonzales" igår, men inte beroende på att jag var snabb precis utan tvärtom tydligen. Lydnad är inte min grej riktigt, det är roligare att spåra & apportera, men lite hyfs måste man ha även i de "grenarna".

Hoppas ni känner er lite bättre i form idag.

2008-02-06 @ 16:58:59
Postat av: Elliot

Ja du Lakrits,vi har inget vidare flyt....å inget jaktinternat heller.....vad ska de bli av oss? =(
Sällskaps-o soffhund?Kan de va nåt?

2008-02-06 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0