Det har efterfrågats...

...en bild på mattes nya frissa. Lite svårt att ta frissan utan att få med matte så här kommer alltihopa. 

image325


Längden ser man ju bra fast färgen vet jag inte riktigt. Jo, lite rött kan man nog ana men ni får spana in det hela när ni får se henne på riktigt. Om det nu syns nedanför mösskanten.

Vi har just gått vår sista kvällsrunda här. Om jag inte måste ut igen förstås men det tror jag inte. Vårt tåg går tjugo över sex imorgon bitti. Det är inte klokt. Först trodde jag matte hade blivit helknäpp men sedan fick jag veta att Yster ska till Finland och sjunga och då är det ju inget kul för matte och mig att vara kvar här. Nä, lika bra att åka hem. Det lär ju inte vara några problem att sussa på tåget i alla fall. Hoppas det är lugnt där.


Kommentarer
Postat av: Elliot

Fint blev de =)

tycker E

2008-01-24 @ 22:16:43
Postat av: Mattes medicinsyster

Håller med föregående talare. Kul att se resultatet. Har varit livegen den här veckan så jag får nöja mig med en bild tills vidare. Vi får ses nästa gång i stället. Ställ många klockor imorgon bitti...

2008-01-24 @ 22:22:59
Postat av: Flockledaren från Onsala...

Vilken fiiin matte du har - tänk hon var fin förut också, så blev hon ännu finare i ett huj...vad ska det sluta om hon gör en ny förändring senare...!?

Täänk ännu djupare då...om hon får för sig att du skulle bli ännu finare i samma look och ton som hon har -hm, klippa går väl an, men det andra...fundera på det du Lakritsbiten!

Själv visste jag inte vad som var på gång igår, när det bara var jag som blev utsläppt ur bilens bagagelucka! In traskades det i en stor entré -jag hälsade glatt på alla, så klart...sen blev vi anvisade ett eget rum. Häftigt tyckte jag, men det hade ju varit lite kul att få leka med de andra fyrbenta som satt i närheten av entrén. De såg visserligen inte så himla muntra ut, men jag hade säkert kunna ändra på det -tror du inte! Hur som helst, efter en stund kom en främling in och gav mig ett stick och sa att jag skulle vila lite. Tråkig typ som gick igen! Där satt vi nu jättelänge och ibland kom hon tillbaka för att kolla in om jag "var klar". Jag som ALLTID är redo, och det försökte jag verkligen visa...även om det konstigt nog inte gick att lyfta upp vare sig framben eller bakben. Jag visste att jag lyfte huvudet, men det låg ändå kvar på golvet -vad är detta?! Jag blev flyttad till ett annat rum och där skulle de prompt försöka att klämma ner mig i en alldeles för liten och konstigt utformat Biabädd...bara för att ta kort!
Efteråt fick jag veta att jag röntgade höfter och armbågar...men, det är inget kul tycker jag. Sen hörde jag husse prata med matte i telefonen och skratta högt. Jag vet inte vad som avhandlades, men det verkade vara om mig och min svans...men vad skulle jag göra -det gick inte att vifta på den -även om jag viftage i huvudet. Idag mår jag som vanligt igen -skönt! Nu är det visst bara att vänta och hoppas på bra kort!

Puss på dig /Vicka

2008-01-25 @ 10:12:35
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Jätte jätte jätte fint blev det. Marie ta inte illa upp men det är mycket mycket mycket bättre än ditt långa som jag/vi lärt känna dig i. När ni kommer till stan på lördag så tycker jag att Marie skall ha mössan av så att vi alla får höra när killarna visslar efter henne...

2008-01-25 @ 22:24:04
Postat av: Lakrits matte

Tack tack...nä jag tar inte illa upp över att ni tycker det blev bättre utan risbusken. Men mössan har jag nog på om det är kallt. Bättre varm och inte så snygg än kall och fin. Men antagligen är det så att mössan är på i början och åker av när vi har gått ett tag.

2008-01-25 @ 22:26:34
Postat av: Lakrits

Kul förresten att höra ifrån dig Syrran. Jag undanber mig att utsättas för samma procedur som mattes päls har gått igenom. Jag vill ha min precis som den är!

Förstår att du tyckte bildtagningen var knepig. Jag utsattes för det där redan för flera månader sedan. Tack och lov blev bilderna bra. Vilket elände det hade varit annars efter allt jobb.

Hoppas allt är bra med mamsen! Hälsa henne från mig!

2008-01-25 @ 22:28:13
Postat av: Wallander

Du Vicka... jag känner igen det där som du pratar om, det var inte så himla längesedan jag oxå utsattes för detta. Men tur att det var snabbt överstökat. Mina bilder blev jättebra vilket jag håller tassarna för att dina oxå blir.

2008-01-25 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0