Hoppsan...

...jag råkade visst försena sänggåendet här för jag rullade mig i en sak som jag tyckte luktade gott när jag var ute medan matte hängde tvätt. Matte tyckte visst inte att det luktade gott så jag åkte på snabbtvätt i duschen. Suck. Det var ju inte meningen. Men matte var inte sur, hon menade bara på att det fanns inget sätt att komma undan bad. När jag sedan efter tvätten stod och ville ut igen så bara skrattade hon åt mig. Hmmm....tyckte det var lite taskigt men kände inte riktigt att det var läge att insistera på utsläppning. Nu får det bli sängen nästa.

Kommentarer
Postat av: Matte

Din lilla gris och rännemaska som ska ut hela tiden och så rullar du dig i något äckligt dessutom. Men jag är inte sur, du tyckte uppenbarligen inte att det luktade äckligt men vi tyckte olika...

2008-01-28 @ 12:27:37
Postat av: Wallander

Ha ha, så det var din tur igår att sprida icke godkända dofter. Vad hittade du för "läckerhet"?

2008-01-28 @ 19:28:22
Postat av: Lakrits

En gammal fisk!

2008-01-28 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0