Trist

Vädret är tråkigt. Matte är upptagen på kvällarna. Imorse åkte dagismatte iväg och jag skulle vara med dagishusse men han låg bara och sov. Tack och lov kom dagismatte hem igen och då blev det lite mer livat med märgbensgnagning och allmänt köksliv och lite trädgårdsvistelse. Och visst, när matte kom ikväll så gick vi en rejäl runda. Men ändå...jag känner mig lite bortglömd och tycker att tillvaron just nu inte är så himla lajbans. Det låter på matte som att hon har lite dåligt samvete men vad ska hon göra? Hom måste ju få klart skolan.

Suck...hoppas helgen erbjuder åtminstone något kul för fram till dess lär det inte bli mycket skoj för lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Kunde inte du & Knappen ha satt lite fart på dagishusse, det förstår han väl att han inte kan ligga där och snarka när både din matte & dagismatte är iväg.

DU ÄR ABSOLUT INTE BORTGLÖMD, så får du inte känna det.

Kan jag muntra upp dig lite? Jag kan fråga MOR om jag får komma och busa med dig lite på lördag på dagen, skulle du vilja det (om det passar naturligtvis)?

2008-01-07 @ 23:16:18
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

JAAAAAA! Hipp hipp hurra i så fall om du får komma!

Jag försökte väcka dagishusse och hade han inte snarkat hade jag undrat om han var vid liv...det är inte klokt alltså, vilken morgontröttis han är. Svårt att tänka sig att han har jobbat i så många år och gått upp tidigt. Eller så är det därför han sover så mycket nu, jag vet inte. Dagismatte brukar också sova lite på morgonen men då sover jag liksom med henne mer än det blev nu. Dessutom var det konstigt att dagismatte var iväg och då kunde jag inte sova! Men det löste ju sig ändå, hon dök upp igen!

2008-01-07 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0