Damminspektion

Matte var halt när hon kom från jobb. Men hon hade fått knäet genomlyst och det verkade inte vara några allvarliag skador. Tyckte också hon haltade lite mindre än imorse. Vi tog en runda på fältet och tränade lite apportering, då får jag springa mest. Först lade Matte ut dummiesar som jag inte såg (fast jag visste ATT hon lade ut). Sedan tränade vi med dummiesar på rad och stoppsignal och sedan fick jag hämta in de utlagda och så avslutade vi med en markering. Alldeles lagom. 

Efter träningen inspekterade vi den nya dammen ordentligt och Matte fotodokumenterade. 


Dagishusse sitter i soffan och njuter i kvällssolen. Det som syns i vattnet är självklart jag som tar ett kvällsdopp.


Matte säger att jag ser ut som en säl. 


Blötis!

Och så till sist en vacker blomsterbild...



 


Kommentarer
Postat av: (Medicin)pinnen

Kul att se dammen. Det har ju blivit riktigt fint nu. Jag tycker matte har rätt. På långt håll finns det vissa likheter. Fast inte nära såklart. :-)

2008-06-04 @ 23:28:03
Postat av: Wallander

Puh, vilken tur att din mattes knä är bättre, igår var jag allt lite orolig för att Bastudden-helgen skulle ställas in.



Oj, vad stor den nya dammen är.

2008-06-05 @ 00:19:21
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0