Ordningen återställd och roligheter på gång

Det regnade i förmiddags så då fick jag vara inne med Dagismatte och Knappen. Sedan när det slutade regna fick jag och Knappen märgben och åt i trägården tills det regnade igen, då gick vi upp på altanen och gnagde. Vid femtiden kom Dagishusse och Pinnen tillbaka från Bastudden. Ordningen återställdes alltså. Jag blev glad och gav dem ett varmt mottagande.

När Matte kom hem blev glädjen total. Efter att vi hade gått en runda plockade Matte fram blodflaska, blod och klöv. Jag var helt på det klara med vad hon skulle. När jag inte fick följa med pep jag och ojade mig men till ingen nytta. Jag hoppas innerligt att jag får spåra imorgon bitti innan vi åker till Teba.

I helgen ska fler kanindummisar förhoppningsvis också göras. Wallander har utökat sin beställning lite. Roligt att dummiesarna är så poppis. Där blir till mig ändå så jag är lugn för där är jättemånga skinn i påsen.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Så bra att ordningen är återställd på hemmafronten.



Åh, skall du få spåra imorgon, kan inte du fråga din matte om jag får komma och gå samma spår efter dig? Det var så längesedan jag spårade.











2008-06-28 @ 00:32:57
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0