Pinnen som försvann

I förmiddags hade jag jättekul med Pinnen (hon är ledig från medicinplugget så nu får hon kort och gott heta Pinnen ett tag). Men i eftermiddags åkte hon och Dagishusse iväg. Och vet ni var de skulle??? Till Bastudden!!! Alltså...till mitt och Wallanders favvoställe. Höjden av knasighet. Nu vill jag ju inte åka utan Matte såklart så jag stannade med Dagismatte och vi hade trevligt som vanligt men alltså...vad är det för sätt? De skulle tydligen hälsa på där. Ikväll hade de grillning rapporterade Matte. Grillning utan mig :(

Nä, det här får jag ta igen. Matte har på förslag en helg i juli när hon ska ta med mig och Wallander dit. Så får vi se om Walles svans klarar det bättre den gången. Matte säger att hon kanske kan konstruera ett svansfodral/skydd till honom. Vet inte...jag tror inte på det. Jag tror det är bara att hoppa i plurret och hoppas att det går bra.

Sista dagen på jobbveckan för Matte imorgon. Teba på lördag. Det ekar i godislådan...

Kommentarer
Postat av: Wallander

Förstår att dom ville dit... där är ju så häääääääärligt att vara och korvgrillningen på kvällen kan vem som helst längta till.



Jag har badat sedan vi senast var på bastudden och det gick bra, ingen tendens till vattensvans så jag tror bara att jag hade lite otur sist. Jag är redo när helst ni vill ta mig med... väskan är redan packad.

2008-06-28 @ 00:26:49
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0