Träningstips

Både jag och Matte vill ge en stor eloge till Zico-Bus Matte Helene. Ikväll fick vi hjälp av henne igen på klubben i Lomma. Hon försöker lära upp Matte hur hon på bästa sätt ska få lydnaden att fungera inför tävling. Jag måste säga att hon gör ett jättebra jobb och Matte, ja hon gör ju så gott hon kan. Men det blir bättre i alla fall. Men det finns mycket kvar att lära. Det som roar mig grundligt är att Matte får läxa  men inte jag. Hihi. Äntligen börjar de inse vem som ska träna mest.

Wallander var också där idag och hans Mor fick också specialundervisning. Det är verkligen toppen att vi får så fin hjälp.

Efter träningen gick jag, Wallander, Matte och hans Mor (också Helene...blir krångligt när flera heter samma namn). Det var i alla fall  trevligt, vi fick springa lite lösa också. Oj vad vi sprang och busade också lite. Jag bet lite i Wallanders ben, tycker det är så roligt för han kan inte stå särskilt bra när jag tar tag i ett av hans ben. 

Ikväll ska Matte lägga sig tidigt har hon sagt för hon är så trött på dagarna. Jag hoppas hon lyckas men jag är inte säker.  

Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Hejsan Lakrits (och matte).

Har försökt läsa ikapp mig i er fina blogg, men får nog titta in igen, när jag har lite bättre med tid :D

Ville bara säga att både du och matte var jätteduktiga igår. Det kommer att bli hur bra som helst, bara du koncentrerar dej på din matte och din matte på dej.

Tassar och Kramar

/H&Z

2008-06-12 @ 11:51:58
URL: http://www.zicolino.se
Postat av: Wallander

Visst är det bra med specialhjälp, men jag blir så konfunderad... vet inte hur jag skall bete mig riktigt, MOR gör så många konstiga saker som hon inte gjort förut.



Gällande bennafseriet, jag börjar snart tror att du är mer förälskad i mina ben än i självaste mig och också med tanke på att du gärna vill lära känna Zico lite bättre, är det så?

2008-06-12 @ 20:48:21
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Nä, så är det inte alls. Jag tycker om HELA dig men jag tycker det är kul att nafsa dig i benen för du blir så vinglig då :) Angående Zico så tycker jag han är så duktig att jag tänker det kanske smittar av sig lite om man umgås en smula. Men det är ju du som är Min Walle, det vet du!

2008-06-12 @ 21:59:58
Postat av: Wallander

Puh, då kan jag koppla av lite igen... blev riktigt orolig där ett tag.

2008-06-12 @ 22:46:11
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0