Kontakt

Det verkar som att kontakt är i ropet nu. Matte vill att jag ska titta på henne för att få godisarna som jag på promenaden tidigare har fått om jag bara har sett tillräckligt söt och sugen ut. Men okej, det är ju inte så ansträngande att titta på henne. Men lite svårt att gå och titta upp samtidigt tycker jag. Visst, jag må vara tjej men det är inte lätt ändå.

Tidig kväll tror jag. Matte har blivit väldigt duktig på att lägga sig i tid tycker jag. Men inatt låg hon och vände och vred sig så mycket att jag inte fick ro riktigt så jag hoppade ner i biabädden men det blev lite ensamt där så jag klev upp i sängen igen och så lugnade sig matte en stund tills vi gick upp kvart i fem för då kunde hon ändå inte sova mer. Snart får jag följa med till hennes jobb och sätta ner tassen över hur mycket hon har att göra. Men det är bara två dagar kvar nu till påsk och kanske slutar hon någon timme tidigare på torsdag också. Låter bra i mina öron.

Jag undrar så om Wallander vill att jag kommer till stan för promenad och korvätning imorgon. Det skulle vara så trevligt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: S A L I C I O U S

hoohooo :D Vill du ha gratis godis hemskickat till din brevlåda? Gå in på min blogg för mer info! =)
Kram!

2008-03-18 @ 21:55:08
URL: http://SaaaLii.blogg.se
Postat av: Wallander

Ja tänk att man måste göra en massa saker rätt hela tiden för att man skall få några ynka godisbitar, det var allt bättre förr!!!

Vad bra att din matte blivit bättre på att komma i säng i tid, det kan jag inte säga att min MOR har. Klockan blir alldeles för mycket varendaste kväll. Vid 21.30 sitter hon & gäspar och säger att hon skall lägga sig i tid och så slutar det ändå med att klockan blir både 00.30 och t o m 01.00 ibland. Hon får faktiskt skärpa till sig lite tycker, det här duger inte i längden. Jag är halv om halvt vaken så länge MOR är vaken... men för mig är det inget problem för jag kan ta igen mig på dagen och det kan inte MOR.

Stadspromenad imorgon? Absolut, ni är så välkomna så.

2008-03-18 @ 22:39:58
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: (Medicin)pinnen

Ja ordentlig tassnedsättning på jobbet är vad som behövs tror jag! Påskledighet är verkligen välkommen för oss alla.

2008-03-18 @ 23:41:33
Postat av: Lakrits

Tjoho, vad kul det ska bli att träffa Wallander. Några pussar ska jag nog sno till mig.

Konstig länk till gratis godis. Strunt samma, jag har gratis godis via matte.

Matte har inget annat val än att lägga sig tidigt för hon sitter bara och stirrar framför sig och ser dum ut. I morse var vi båda så trötta. Fredag, fredag, fredag....då ska vi inte gå upp kvart över fem.

2008-03-19 @ 08:59:00
Postat av: Lakrits

Förresten...glömde att hälsa Medicinpinnen välkommen till Skåne. Hon kommer imorgon kväll. Tror det blir jag och matte som hämtar henne vid flyget!

2008-03-19 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0