Trevliga rykten

Matte pratade med Yster i telefon innan. Inte så att jag tjuvlyssnade men det gick inte att undgå att samtalet handlade om att Yster kanske ska komma ner till helgen. Vilken överraskning i så fall. Hon behöver miljöombyte och matte och jag (samt även dagismatte och dagishusse) vill väldigt gärna att hon kryper ur stan några dagar och kommer ner till Skåneland. Matte och jag ska ju spåra på lördag morgon men då sover ju Yster ändå och annars är helgen tom på planer än så länge.

Jag håller tassarna för att det blir av!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Trevligt för er att få rå om Yster i Skåneland ett par dagar. Men jag tycker faktiskt att hon får masa sig upp på lördag morgon. Dels så behöver din matte lite sällskap fram i bilen och sedan så måste hon faktiskt kolla in hur duktig du blivit på att spåra.

2008-03-12 @ 00:07:06
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Snyft. Dagismatte berättade för en stund sedan att det inte blir något besök av Yster för hon är sjuk med hosta, ont i halsen och annat otäckt som kan drabba en tvåbening. Jag tycker det är jättesynd. Nu får vi hitta på något annat kul till helgen.

2008-03-12 @ 13:53:33
Postat av: Wallander

Ah, vad synd! Hälsa henne från mej och säj att hon skall se till att tillfriskna snarast möjligt. Jag tror att glass med mycket wiskeysås påskyndar tillfrisknandet.

2008-03-12 @ 23:13:16
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0