Ledig onsdag

Vilken skön dag vi har haft Matte och jag. Riktig sovmorgon, sedan morgontur, frukost, sedan iväg några ärenden (bland annat inhandlades märgben på City Gross). Sedan lite av varje och så träffade vi Mattes kusin Karin ikväll. Det var väldigt trevligt att få en ny tvåbening med på skogstur. Därefter middag med Mattes föräldrar och sedan körde vi Karin hem. Hon jobbar faktiskt i "vår" kommun som landskapsarkitekt. Spännande eller hur. Jag tipsade henne om att dammar och sjöar verkligen är det man ska satsa på i kommunen. Det mår alla bra av.

Imorgon ska Matte jobba igen. Usch och fy. Nackdelen med ledighet mitt i veckan är att det desto jobbigare att komma tillbaka till rutinerna. Men bara två dagar nu, sedan helg. Vi ska nog lägga oss redan nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilken härlig dag, ha haha ha....

Lediga mattar är allt bra att ha så där en dag mitt i veckan. Snart är det fredag kväll igen och två härligt långa lediga dagar.

2008-05-29 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0