Lugnt och skönt

Idag har det varit en riktigt lugn lördag. Sovmorgon, ingen träning, promenad och cykeltur, märgbensgnag och vila. Fast en liten utflykt blev det. Jag, Matte och Dagismatte åkte nämligen till kyrkogården där i Stora Köpinge. Dagismatte bodde där när hon var liten och hennes föräldrar ligger begravda där. Jag fick följa med in på kyrkogården också och poserade till och med framför stenen när där var nyplanterat och putsat.

image453

Dagismatte kom med på ett hörn också. Stenen är lite våt efter allt tvättande. Jag övervakade arbetet noga!

Här kommer en bild från skogsrunda också.

image454

Visst ser det härligt ut. Fast Matte vill inte att jag badar där för hon säger där är äckligt.

Imorgon är det faktiskt min födelsedag. Det är Mors Dag också. Jag har skickat ett litet paket till Mamma Sella. Imorgon ska jag också få spåra. Det är väldigt torrt så vi får se hur det går. Svårt blir det nog så jag hoppas det blir en god nattsömn så att vi är väl förberedda. En bra bit ska vi köra också, provet ska gå av stapeln utanför Vinslöv. Håll tassarna för mig klockan nio imorgon.  Jag kan bara göra mitt bästa och hoppas att det är gott nog. Sedan har Matte utlovat firning när vi kommer hem. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Stor dag imorgon i dubbel bemmärkelse alltså! Mellan 9-9.30 släpper jag taget om alla dummiesar och håller alla mina tassar för dig.

Lycka till!

2008-05-24 @ 22:41:40
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Nej nej...inte släppa taget. Då blir inte din Mor glad. Det räcker att du tänker på mig :) Jag kan inte hålla tassarna för dig när jag spårar för då kommer jag inte en tum. Men resten av tiden lovar jag!

2008-05-24 @ 22:46:02
Postat av: Mamma Sella och resten av flocken

Grattis på födelsedagen och lycka till på provet!
Mamma Sella

2008-05-25 @ 00:07:11
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

GRATTTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN EGEN LILLA PUSSGURKA!
Kram
Walle-Kalle

2008-05-25 @ 00:09:51
Postat av: (Medicin)pinnen

Stort grattis från mig också. Hoppas din näsa gör stordåd idag när det är stor dag och allting. Då blir det dubbel firning. Du ser jättefin ut framför mormors och morfars gravsten. Ska skriva ut kortet och sätta upp det så kan jag tänka både på dig och mormor (morfar hann jag ju tyvärr inte lära känna). Håll tassarna för mig imorgon för då ska jag skriva tenta hela dagen! Kram från Medicinpinnen

2008-05-25 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0