Flyttedag

Idag har det varit flytt för mest hela slanten. Matte och Vildhusse har hållit på som tusan rent, de har sprungit och burit och donat och grejat. De är helt trötta båda två. Det är faktiskt jag också för det är jobbigt för mig också när alla saker flyttas. Jag vill ju hålla koll på allt.

Det är väl lastade lass som Matte och Vildhusse har kört idag. Här är foto på ett av dem



Ikväll åkte vi till Lomma en sväng för att få lite paus från röran. Det gick väl sidådär med träningen men Matte sade att det gjorde inget för det har varit en så vimsig dag för mig. Sedan bjöd Wallanders Mor på uppflyttningstårta och det var mums mums enligt Matte. Jag fick inget :(

Imorgon ska det flyttas lite till, det blev inte tid till att ta allt idag. Jag längtar tills allt är färdigt.

Kommentarer
Postat av: Flocken på Onsala...

LYCKA TILL MED ALLT!



//Renée

2008-11-26 @ 10:37:25
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Förstår att ni båda tycker att det skall bli riktigt skönt när allt är på plats och ni kan flytta in för gott och sedan i lugn och ro bo in er.



Det ser lite farligt ut med lastningen, kunde matte & vildhusse inte ha fyllt på lite till?



Det var kul att ni tog er tid och kom igår kväll trots alla flyttbestyr.

2008-11-26 @ 12:02:50
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Yvonne Macsdotter

hej på er båda,

Ja så har du nu fått ett nytt hem och jag förstår att allt är upp och ner. Du vet när matte var på psyket då satt där två tosingar som följer dina baravader med Wallander och matte. Nu skall ni snart vara på plats och vi är lite avundsjuka att du skall ligga framför brasan och lyssna på klassisk musik. Trädet blev ju jättefint men vi förstår att gropen var roligare.

Nu får ni lycka till båda två.

Från oss två benta

Jörgen och yvonne

2008-11-26 @ 16:14:16
Postat av: Lakrits

Det är så trevligt med era hälsningar från Mattes (gamla) jobb. Härligt att ni följer våra bravader. Jo, gropen var roligare tyckte jag. Matte var väl av en annan åsikt. Fast jag längtar tills det blir nötter på trädet för då ska jag apportera dem till Matte.

2008-11-26 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0