Kakbak

Både igår och idag har det bakats på kvällarna. Igår var det tårtor som mår bra av att stå till sig något dygn, idag är det andra smaskiga mjuka kakor. Imorgon åker allt med till Mattes jobb för det är hennes sista dag där. Hon trivs bra men hon måste vidare för att hon såmåningom ska bli legitimerad (svårt ord att stava till).

Det luktar gott i alla fall men jag har insett att jag inte får något. Innan ikväll låg jag i min bur i två timmar och väntade på Matte medan hon var på kurs inne i klubbstugan på Lunds BK. Det var nämligen Lund istället för Burlöv idag. Jag tycker bättre om Burlöv för där får jag följa med in. Men men, jag sov mest i bilen. Vi hade tränat innan och det gick bra så jag kände mig ganska tillfreds.

Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-BB

Kaka på torsdag efter lite lydnadsträning, skulle sitta jättebra :)

Ha en skön helg!

/H&Z

2008-11-07 @ 16:07:09
Postat av: Wallander

Får vem som helst komma?

2008-11-07 @ 19:04:39
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Heléne och Zico-BB

Nej, bara träningskompisar och hang-arounds :D

2008-11-07 @ 19:52:26
Postat av: Wallander

Vilken tur att man ingår i det "klientelet".

2008-11-07 @ 20:14:32
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0