Renoveringen fortsätter

Matte och Vildhusse har idag helt gjort färdigt vardagsrummet. och rum 2 är snart klart. Rum 3 är kvar att fixa men det tar sig helt klart!  Här är lite bilder på v-rummet.





Jag tycker det blir jättefint. Toppen sedan när allt är klart.

Jösses vilket snöväder det blev idag.  Matte hann ta ett kort av huset när det snöade som mest.



Jag har varit ute en del i eftermiddag med Dagismatte och lekt i snön och sedan gick vi runda när Matte kom. Nu är jag trötter och ska vila mig i biabädden.

Kommentarer
Postat av: Wallander med MOR

Här har det gått undan minsann, så fint v-rummet blev! Vi ser redan framför oss hur mysigt det kommer att bli att sitta/ligga och mysa framför brasan.

2008-11-21 @ 22:25:57
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Medicinpinnen

Vad fint det blir. Hälsa Matte och Vildhusse att de jobbar på bra. Men glöm inte att se till att Matte sover tillräckligt. Hörde något om att måla på natten igår. Det låter lite VÄL ambitiöst i mina öron.

2008-11-21 @ 22:38:03
Postat av: Enzo

Vad mysigt ni verkar få det med brasa och allting!

2008-11-22 @ 17:14:48
Postat av: Carina Lizzi & Toss

Hejsan

Så fint det blir, med brasa och allt. Vi är nyfikna på resten av rummen. Ha det så gott Vi ses på tisdag.

Mvh Carina Lizzi & Toss

2008-11-22 @ 22:12:36
URL: http://www.charminglizzi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0