En sån härlig dag

Idag har vi haft en riktig hemmasöndag. Vi har gått minst en och en halv mil i skogen. I eftermiddags gick vi en runda som faktiskt delvis var helt ny för mig. I förmiddags fick jag märgben och ikväll fick jag smaskig fisk som blev över. Det smakade toppen kan jag meddela. 

Sammanlagt tycker jag det har varit en riktig toppendag med mycket utevistelse och gott käk. Och så har jag varit med Matte mest hela tiden. Hon har haft besvär med sitt huvud så hon tycker nog det har funnits bättre dagar. Nu ska vi gå och lägga oss och förhoppningsvis är det bättre bevänt med henne imorgon.  

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilket kanonväder vi haft idag, det gäller minsann att passa på att njuta.



Vilka mumsigheter du fått i dig idag... jag får nästan alltid bara äta mitt torrfoder :-(

Tur att jag fått pluttar av din matte så man får något godare i alla fall när man tränar.



Hoppas att matte Maries huvudbry är borta imorgon när ni har ännu en härlig dag framför er tillsammans.

2008-10-19 @ 23:09:30
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Jodå Mattes huvud är bättre idag. Sämre än igår kan det nog inte bli. Matte låg och skrek i sängen, hon var helt omöjlig innan hon till slut efter alla möjliga piller somnade. Det heter tydligen migrän. Otrevligt verkar det vara i alla fall. Hoppas det inte kan drabba hundar.

2008-10-20 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0