Rolig träning

Ikväll åkte vi till Lomma för att träna lydnad. Där var det full aktivitet på planen. Till min och Mattes stora glädje hittade vi Wallander och Helene där. Det var superskojigt att träna ihop med dem. Idag var jag riktigt taggad. Matte var helnöjd med mina insatser och vi hade riktigt skoj. Även för Wallander gick det toppen, det var otroligt som de har legat i och tränat. Så fint såg det ut tyckte både jag och Matte. Nu har de inget att skylla på längre, bara att anmäla sig till tävling!

Matte säger att vi har en del att jobba på men hon var så glad att jag var glad och det var jag också. Faktum är att jag inte har varit så taggad på sistone och då blir Matte så deppig och uppgiven. Men inte idag. Hoppas det fortsätter så.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jasså det har vi inte?



Men vi håller med om att det var riktigt kul ikväll, MOR sa i bilen att hon ännu en gång fått uppleva ett sådant där "Halleluleja moment".

2008-10-02 @ 22:47:59
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Hej på Er!

Visst är det så att man ska hålla dom där tummarna och tassarna i helgen, eller .....?

/H&Z

PS. Glöm ni inte det där med barometerresultat. Det finns info om detta på Lomma BK:s hemsida, under TS och barometer. BÖRJA SAMLA PLUTTAR NU!!!!!

2008-10-03 @ 09:21:07
Postat av: Heléne igen ....

Hallo,

Vart tog vårt inlägg vägen?????????

2008-10-03 @ 09:27:27
Postat av: Heléne igen ....å igen

Fattar inget - nu är det ju där. Spooky!!!!!!

2008-10-03 @ 09:29:08
Postat av: Wallander

Jag har massor av pluttar i min frys som jag fått av Lakkans matte, hon tillverkar dom på löpande band vet ja. Visste inte att dom var bra att samla på, hade jag visst det så hade jag inte ätit hela den andra burken!

2008-10-03 @ 21:11:02
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Kan det finnas olika sorters pluttar kanske? Vi har ju också många men jag tror inte de räknas här. Jag ska tipsa Matte om barometern!

2008-10-03 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0