Krångel med kistan

Vid tresnåret i natt behövde jag absolut gå ut. Som tur var vaknade Matte. Först tyckte hon jag skulle lägga mig igen (jag stod vid dörren och ville gå ut) men så förstod hon att det inte var förhandlingsbart. Ajaj vad jag hade ont i kistan. Jag satt ute en stund i den ljumma natten och så lugnande det ner sig så att vi kunde lägga oss igen. I morse var jag trött på promenaden och så kräktes jag också. Men sen framåt förmiddagen fick jag en leverpastejmacka och sedan gick det på rätt håll. Jag åt försenad frukost vid lunchtid och sedan piggande jag till efterhand. Men det har varit en ganska lugn dag. Inte så mycket träning och inga långpromenader. Nu känner jag mig bra igen fast jag är lite trötter så jag ska gå och knyta mig nu.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Aj då, vadan detta, fått i dig något olämpligt igår eller? Men vad bra att det gick över så snabbt. Vilken tur att ni är lediga imorgon och kan få sova ut ännu en dag. Jag kollar läget imorgon och checkar att allt är under kontroll.

2008-09-08 @ 00:34:39
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0