Veterinärbesök

Ikväll var det dags för vaccination hos herr Veterinär. Det talades också om mina inbillningsvalpar och nu ska jag ha medicin i fem dagar mot dem. Förra gången blev jag ju bra av medicinen så det blir jag säkert igen. Jag känner mig allt lite hängig faktiskt så det ska bli skönt om jag kan återgå till mitt vanliga fartfyllda jag.

Annars en lugn kväll. Medicinpinnen har varit hos oss en del och det tycker jag är trevligt. Roligt att ha henne på långvisit i Skåne. Dagarna går också fort och nu är det bara två dagar kvar tills Wallander kommer och det ska bli så himla kul. Så härligt också att Matte är ledig i dagarna fyra! Hurra för det!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad bra att du skall få lite hjälp igen mot dina små "bebis"-problem.



Jag har oxå varit hos veterinären och fyllt på lite vaccinationer av olika slag.

2009-04-08 @ 23:04:37
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0