Det tar sig med kondisen...

Igår kväll kom Elliot på besök med Matte Ann. Han hade nog tjatat och tjatat hela dagen och till sist fått sin vilja igenom. För det var lite olika bud. Först skulle de komma, sen kom något emellan men sen plötsligt var de här ändå. Vilken tur för då blev det allt en mycket roligare kvällstur.

En sak är faktiskt värd att lägga märke till och det är att jag inte blir alls så trött längre när jag har dragit repor med polarna. Min kondition börjar alltså återvända lite mer till det normala. Vilken tur, trist om man skulle blivit en trötter typ när man är i sina bästa år.

Nu är det snart helg. Hurra!!!! Inget jobb för Matte och vi ska sova ut och ha det skönt. Tralalalala!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilken tur att den trevliga kvällsturen inte blev inställd.



Oj vad du springer med Elliot & Zico... imorgon får du visa mig att du vill race:a med mig oxå. Beck får vara på sitt håll en stund så att vi kan få lite egen tid.



Ses tidig fm då imorgon :-)



Natti natti!

2009-08-28 @ 23:45:33
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Ja om du visste vad jag tjatade,jag la mej på alla stategiska platser och suckade djup....ja,de e inte mer än rätt för hur trist ska man behöva ha det?

Sen sa matte att Beck får väldans gärna vara med mej(om han vill förståss)när du o Walle vill ha lite kvalitetstid=)

2009-08-29 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0