Grillat är godast!

Matte fick en grill i present av Faster med familj. Det var en "gör det själv" grill vilket medförde att det ikväll har slamrat en del från köket. Matte har nämligen monterat ihop grillen. På tiden tycker jag som längtar väldigt efter en grillad korv (eller flera).

Visst blev vår nya grill fin! Nu kan vi raskt bjuda polarna på grillparty. Lite sent på sommaren men bättre sent än aldrig!




I morse åkte Medicinpinnen hem till storstan. Matte jobbar fast hon har haft hyfsade dagar hittills, dvs hon har lyckats smita lite tidigare. Idag tränade vi lite i trädgården. Jag var supertaggad! Jag tänker ju på steken som jag ska få när vi tar vårt förstapris i tvåan! Inte konstigt man blir motiverad....

Kommentarer
Postat av: Elliot

ja den var röd o fin!

Får man bara grilla röda korvar på den?

/E

2009-08-20 @ 10:55:58
Postat av: Lakrits

Näääää. Man får grilla allt man vill!

2009-08-20 @ 22:23:01
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Wallander

GRILLTAJM, är jag ALLTID redo för. Skall bli mumsigt värre... jag har beställt fint väder tills imorgon kväll :-)

2009-08-20 @ 23:37:16
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0