Kvastjakt och äggkartongsplundring

Idag har det varit hemmadag med Matte och Yster och ikväll även besök hos Dagismatte och Vildhusse och Knappen för middag. Så roligt att se dem alla igen! Dagen har varit lugn, mest bus hemmavid. Yster är rolig, vi har haft jakt med Mattes finaste kvast och så har vi busat som tusan. Matte har stoppat godisar i äggkartong som jag har fått plundra och hör och häpna, jag fick hämta en dummy i trädgården som Matte slängde. Jag trodde att det var helt slut med appoteringen i synnerhet och jag började även misströsta med resten av träningen. Men det finns kanske hopp. Matte har lovat att vi ska träna mycket de närmaste två veckorna när hon är ledig. Jag hoppas hon håller vad hon lovar!

Det är allt en lustig semester Matte har. Imorgon ska hon jobba extra. Bra med pengar såklart. Men sen börjar semestern en gång till på måndag. Det är ju lite kul såklart :) Jag ska vara på Dagis imorgon och Yster kommer dit när hon har vaknat till och så blir det fika innan hon ska vidare till Höllviken där hon ska på militärläger. Lite knasig faktiskt alltihopa. Matte ska på ett håll, Yster på ett annat. Så var det slut på flockglädjen :( Men inget att göra, livet är så. Jag är i alla fall nöjd att Matte ska vara ledig igen nästa vecka!

Nu kommer slutligen det utlovade fotot på Yster på sin häftiga hoj! Spana in alltså....



Tjingeling!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Yster är allt en rolig prick hon och inte bara rolig hon är en tuff tjej med en urfräck hoj.



Dagen imorgon blir säkert helt ok, trots att flocken splittras för ett par timmar... men det var ju ganska längesedan du var på dagis så det blir säkert lajbans :-)



pusspuss

2009-08-01 @ 23:37:09
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Zico

Fräckt foto! Men ännu fräckar om du hade varit Lakkan på bågen :D Vi hörs i veckan - det är lite jobbigt just nu :(

Tassar&Kramar

Z&H

2009-08-02 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0