Lyckat fiske

Idag lyckades jag knuffa i en kräftbur i vattnet alldeles själv och nu ikväll när Vildhusse vittjade den så hade jag lyckats fånga fem stycken kräftor! Hurra, de är mina! Här kommer bildbevis...



Imorgon ska Matte hoppa in och jobba på kirurgen. Då ska jag vara med Dagismatte, Vildhusse och Knappen och det ser jag faktiskt fram emot. Min "holla" under cypressen har blivit så bra nu. Sanden och jorden har blandats och det är så skönt att ligga där och tryna när det är varmt ute. Och kanske kan jag lyckas fiska några kräftor till! 

Till sist måste jag ju säga GRATTIS till Wallander och Vira. De har varit med på flattemästerskapet på Frostavallen idag et gick minsann jättebra! Duktigt jobbat av er och era Mattar!


Kommentarer
Postat av: Flocken på Onsala...

Grattis till ett lyckat fiske...inte dåligt, för du gillar väl kräftor?! Det gör vi!!



Precis...FM pågår på er hemma arena och nästa år kanske vi kan samlas och vara med och tävla??!!



Ha det gott i "hollan" och fortsatt god fiskelycka!



Voff, voff från oss!

2009-08-09 @ 11:03:51
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Tack för grattiset, tänk om jag inte lagt ner kaninen... men hur som helst FM var det roligaste jag varit med om hitintills. Så säg till matte din att fortsätta apporterandet i trädgården så drar vi till Värmland nästa år :-)



Vad bra du är på att fånga kräftor... nu ligger du nog på lite + hos Vildhusse.



Har ni lust att träffa oss imorgon eller på onsdag... prata om det så kan våra mattar prata ihop sig senare idag.



I miss you!

2009-08-10 @ 13:07:02
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0